Saknar värmen från syrien !!

Hej hej alla läsare.
Asso jag saknar verkligen 50graders värmen.
Men vill fortfarande inte åkta tillbaka dit nu, men man kan ju undra värför.
Jag var där typ i 3 månader.
Jen jag saknar mina vänner också <3 LOVE <3(assso mina vänner från syrien)
Jag fick typ presenter av 10 st ahha asso alla var jätte söta.
Men man kan ju alltid välja den som var bäst !!

det står  character smiley #17175character smiley #17208character smiley #17212character smiley #17212character smiley #17217på den och ho har gjort den så gullig :)
Den andra ni ser på bilden är från Londaon.
Den är också ganska ni faktiskt (typ 3-4 dagar)
Den fick jag av en kopis som heter Kheal ;)
TACKAR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0