TATA SIMONIAN <3

HEj ehj alla läsare.
Kunde inte blogga igår för attt jag var på FEST.
Jag var på Tata simonians fest.
STÖRSTA ARMENISKA KÄNNNNDISSEN !!
Hon är jätte känd hoss Armenier :)
Vi hade jättekullll.
Vi dansade,drack,åt haha vi gjorde lite allt möjligt man kan göra på en fest :)
Jag gick dit typ 8 och vi stannade till3:30 Tänk er 7 timmmmar.
Det fanns också lotteri, vi köpte alla övriga lotterier som var kvar FÖR 600KR OCH VI VANN INGENTING.
Kan ni tänka err......asso jag kallar detta otur :/
VI HADE SKIT KUL I ALLA FALL
Här får ni se våra vackra bilder :)

Så här såg jag ut <3

SOT

ME

En kompis <3
Där är kändisen tata simonian

Här är jag och en till söt kompis (meghmig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0