RIX FM FESTIVAL ÄGER ALLLLLA !!

HEj hej alla läsare.
Som jag berättade igår att jag skulle gå på rix fm festival.
Jag nämde inte just "rix fm" för att jag var inte helt säker om jag skulle på just "rix fm"
assso seriöst vi hade skitroligt.
Det var som sagt jag,Tea,Denice och Paulina.
Så det blev extra roligt bara för att det bara var tjejer :)
Vi tog tåget vid 15:30 och vi var typ framme där 16:00.
Det var ju MD som deltog och betalde en hel del också..... det var några till (kommer inte ihåg)
Jag skullllle kast typ röda bollar in i aa ni får se på bilderna....men vannnnnn i alla fall :)
JAg van typ nya smaken Mcflurry och 2 balerinakladkakor :)
Den nya smaken är med smarties,hoppas den är god,asso jag vannn en check :)
kommer typ få en om jag lämnaar den till kassan ;)
några MD tjejer färjlagde mittt ansikte jag sa att de skullle skrivva_I <3 ERIC AND MOHOMBI <3
aa det blev ganska fint, och de två kom dit faktiskt:)
Asso det var jätte många kända som kom,ni kommer få se bilderna.
Bloandannat Ulrik munther :)
asso alla DOGGG jag stod typ längst framme :) det var bara en rad framför mig <3
´BEST DAY EVER :)
här får ni se snygga bilder :)

<3<3<3<3<3<3



man skulle kasta in 3 bolla in i minsta håle så van man.....

det här vannnnn man<3



MOHOMBIIIIIIIIIIIIIIIIIII <3

Ulrik munther

ERIC <3<3


ÄLSKAR ER <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Betty,



Jag undrar hur många läsare du har i veckan?



Vänligen,

Viktoria

2011-05-30 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0