"Filkväll" hos sötisn<3

Hej hej alla läsare.
Jag sa ju att jag inte han skriva igår så jag får nog berätta om det idag.
Jaaaaa... det var så att Tea skulle ta filmkväll och vi skulle....bla..bla..bla
Vi hade typ bestämt att vi skulle titta på en läskig film <3
Men tea sa att den filme hon hade viljat se,var typ skit DÅLIG!
Så då bestämde vi för att gå ut och prmenera lite.
Vi  8 st(om jag inte har glömmmmt någon nu :/)
Jag,Tea,Selma,Karin,Vilma,Stefffe,Lucas och Tristian.
3 st kom inte (ni behöver inte veta värför:)
sen kkom vi ham och typ körde Sanning eler konka.
Så hände massor av grejerrr!!
(kan saga inte med mig,Villllle inte)'
Men vi hade skitroligt i alla falllllll <3
Tror att nästa gång vi har typ "filmkväll" är det hos mig <3
hoppas,här får ni se några knazbilder ;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0