Ansökningar !

Hej hej alla läsare.
Igår fick vi information av våran musik lärare(Daniel)
att vi kommer stå ute och visa vägen till F-drama, till de som söker in i musikklass :)
Alla hade olika tider,Jag hader efter lunch (alltså på lunch rasten :/)
Hela klasse körde Sanning eller konka presis där ja skiulle stå,så jag körde också AHAHAH
Så man kan säga att jag inte "Stod där och hjälpte andra som skulle söka in"
MEn asso det var bara 2 st  som kom under hela dagen ;/
så....jag orkade inte stå :)
här får ni se en bild på mig,Lisa och Kheal :)
(Det är inte min T-shert utan vi skulle ha de för att de symboleserar"JÄRFÄLLA MUSIKKLASSER "

sötisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0