VAR PÅ BÄSTA FESTEN HOS MARINAAAA <3


Hej hej alla läsare.
igår så åkte jag till södtälje och det tog typ 1,30 min.
jag åkte dit för att jag skulle till söta marinas fest.
vi hade såååå kulll.
hon hade bjudit typ6 st men det var endåp skitkullll.
sen åt vi pizzaaaaaaaaa <3
oche efter att vbi åt pizza så kollade vi på "meen girl"
ASS0O DEN ÄGERRRRRRRRRR NI MÅSTE SE DEN
vi hade ätit jätte mycket godis och chips så vi orkade inte göra någort efteråt.
Sen bestääämde vi att jkag skuille sova över.
Det var inte bara jag som sov över utan Natasha och menar ocksååå.
BÄSTA TJEJERNAAAAAAAAAAAA OCH BÄSTA KVÄLLEN EVER.
Vi gjorde vad du vill på kvällen haha vi var vakna till halv 4 när de andra som så la jag och menar tandkräm och  nevea på de hahahahhah och sen när jag vaknade såg jag att marina hade laggt tandkräm på mitt ansiokte.
ahhah bästaaaaa  love you <3


vi gick och kollade på söta marinas match .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0