Grillade (inte idag)

Hej hej alla läsare.
jag grillade för typ....2 dagar den.
Jag han inte blogga då så jag tänkte berätta om det nu.
JAg och min familj ville grilla ute...men dte började typ regna lite så vi tänkte att vi kunde grilla på balllllkongen istället ;)
aa...så gjorde vi det,det gick ganska bra faktiskt.
INTE so förra gången vi gjorde det,när det började rägna och allt blev....aa ni fattar:/
aa men här får ni se några bilder på mina GODA marshmallows ;)

JAG GJORDE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA FÖER SEN <3


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

photoshop jo :) men du kan nog göra det i vilket program som helst nästan

2011-06-02 @ 01:48:57
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0