SOMMARKONSERT 2011 :D!!

HEj hej alla läsare.
Igår hade jag ju konsert,det gik ganska bra.
Vi skulle typ ha rep,länge men det blev inte så utan vi han inte.
Det var skitbra,för att asso jag har alllltid lust att somna när vi har det ;)
AHAH.....aja jag gick dit kl...14:30 och kom hem....22 och någonting ;)
SÅ asso vår klasslåt ägde, om jag säger vilken det är kommer ni säkert tycka att den suger men vi sjöng den
SKIT BRA,vi fick typ mest aplåder av alla andra <3
konserten var faktiskt ovanligt lång...2 timmarrrrr.
DE brukar vara typ 1 timme eller något  -.-
Om jag ska vara ärlig tycket jag inta att den här konserten var bäst av alla våra,men förra årets var bäst !
För att jag tyckte att vi borde ha flera Engelska låtar :)
men aja....det är över ni i alla fall.
här får ni se några fina ilder :)
(det finnnnns tyvär inga där vi är på scenen :()

<3<3 såhär såg jag ut igår :)
Asso vi var typ tvugna att ha på oss ljusa kläder, och T-shirten är JÄRFÄLLA MUSIKKLASS T-shirt:=

<3<3 love you mu best friend<<3333333

vi åt ute <3

love youuu <3

inna själv konserten <3

habbibihibiib
<3<33333

<33333333333333 love youuuu älsk <3

SÖTISS <3

Gick hem med de här underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0