BARNVAKT !

Hej hej alla läsare.
Igå när jag var hemma så såg jag att min mamma ringde
-Hej mamsen !
- GAGAG GAHj
- vah??
Då var det min lilla kusin som snackade :§
Jag fick reda på att jag skulle vara barnvakt, + hon har fått en syrra så nu måsta jag ta hand om 2 istället för 1.
De är jätte busiga,men ÄLSKAR de ändå.
Den äldsta 2-3 år och heter Rimonda
Den yngsta 1- 1,5 år och heter Kristina(kiki)
Som tur grät de inte nästa hela kvällen,en när det var dax atttt sova, så grät de inte BARA utan DE BÖLADE!!!
HAHA asso jag har typ inte soit helllllllla natten :(
Men sen på morgonen vaknade jag typ 10-11 :D
Idag så ville jag göra något med Rimonda(äldsta) så jag tog fram smink och började sminka henne
inte "fint" utan typ..... överdrivet MOHAHHAHAHA ...nej jag skoja men jag ville att det skulle se typ roligt ut ;)
AHAHH ni kommer få se före efter :D
ni kommer garva ihäl er ;)
jag men här kommer några söta bilder !! <3
 
FÖRE:                                                   EFTER:

HSHHHAAHHHAAHHHAHAHHA SÅ JÄVLA SÖT ! <3
Rimonda ;)

<3

HAAHH snacka om busigheter(vem tror ni lär henne!!?!?!) hihih <3

Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0