"Barnkalas"

(Samma da som förra inlägget det är därför jag har samma kläder )
Hej hej alla läsare.
Min lilla söta kusin(rimonda)fyllde 3 år idag :D
STOR GRATTIS TILL DIG SÖIS <3
on älskar "Hello kitty" å allt var typ "Hello kitty"
Det var jättemånga barn där...DAGIS !
AHAHAh jag fick typ ta hand om de (fett kul det var för mig då:()
hon fik jätte många presenter ocksååå !!
typ allt var "hello Kitty" SÅKLART !
aja...här kommer bilderna!
Juste glömde säga jag fick ar DJ också ;)


sötis (presenterna är större än henne haah)

gungade de lute !
(seriöst jag satt bara där för en bild)

<3
Dansar en dans,dansen heter "DAPKE" hahhha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0