Köpte några filmer

Hej hej alla läsare.
Jag köpte jätte många filmer tills jag hittade de så dog jag.
Men en dålig grej hände:
Jag gick in i en filmaffär och frågade till han som jobbar där.
Betty:Hej har du någon skräckfilm
Mannen:ja det klart jag har.
Betty:aha kan du visa mig de då
Mannen:ok kom får du se :)
Jag köpte filmen och ick hem jag han inte titta på filmen.
När jag åkte till sverige så sa jag till mina föreldrar
:vi ska ha familjemys idag oki<3
Asso när jag la filmen så handlade typ bara om sex(det var ingen porr film somtur)
den handlade om att de skulllle på vampyr kurs.men samtidigt så .......
Den hette Vampire College.
Asso + det var oldersgrens 16 år också han lurade mig bara för att jag skulle köpa den.

clapper smiley, clapper smiley, film smiley, movie smiley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0