Bilderna från igår.... när Gabriella sov över

Hej hej alla läsare.
Jag berättade för er att Min kompis gabriella sov över hemma hos mig.
Vi hade skitkul.Vi kollade på film 2 film och åt chips, och popcorn.
Efter att vi var klara med allting så skulle vi sova.
Både hon och jag brukar sparkas när vi sover så det blev väldigt trångt(endå om min nya säng är 120 cm DVS att 2 persioner får plats).
Sen kom min mamma in och la en madddddras till gabriella sov till sist sov båda sjönt.
 MORGON:
Vi hade planerat att vi skulle gå till kyrkan för att det var ju söndag,MEn jag vaknade typ12 och hon vaknade halv 9
så båda var latmaskar :)
lång historia hahah
BYE BYE
<3333

Det var en av fil<3


:sss <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0