Provade falska "One piece" med söta Selma <3

HEj ehj alla läsare.
Igår gick jag och Selma till centrum efter vi hade slutat vår lektion(i kyrkan)
Igår hade vi en lång lektion i kyrkan(Det blir ett inlögg om det snart)
I alla fall.... jag skulle på rigtigt gå hem men jag gick av på fel station:§ hahah,så bestämde mig för att gå med selma till Centrum istäället :)
Vi hade ganska kul.
Först bjöd hon mig på glasss (TACK SÖTA SELMA<3)
Sen gick vi in i olika affärer.
Vi provade "One Piece" man kan säga att de är typ falska för att de är från Gina tricot <3
Asso det satt verkligen inte bra på mig (blä)
men endå gillade jag de på något sätt :)
här får ni se några bilder då vi har FALSKA one piece och när vi äter glass <3
Oj juste Selma köpte kludd och typ en kyckling som säger "GIUQ GUIQ "
ahhahaha <3


<3<3



Att man äter glass betyder att sommaren börjar närma sig !! <3
LÄNGTAR


Kommentarer
Postat av: edona

faktiskt inte... Isak åt glass i mitten av januari.. :) (ute..) <3

2011-05-02 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0