I Göteborg

Hej hej alla läsare.
Nu ska ni få höra min resa till göteborg.
Igår:
Jag vaknade kl 6 (morgon)
fixade mig jag var väldigt hes och sjuk,men jg ville gå endå ;)
sen kom en bil som skulle skjutsade mig till göteborg ;)
ja.... vi var 7 st i bilen 4 tjejer och 3 killar.
Vi fick sitta i bilen i 6 TIMMAR.
Kan ni tänka er.... plus att jag inte ens sommnade i 1 timme !!
Vi hade i alla fall inte så tråkigt som jag hade tänkt mig.
För att jag och min kompis satt bredvid varandra längst bak,det var typ två stola,eller 1 ahha .
sen när vi var påäg till lklen där vi skulle sjunga så såg jag IDOL (stället) och LISEBERG.
Sen så sjöng vi där, efter tt vi sjöng åt i kykling med sallad.
Vi sov inte där utan åkte tillbka på 1 gång.
Så vi åkte bil i 12 timmarrr.GALET ;)
Men när vi skulle tillbk till stockholm så stannade vi vi vesteås ock åt i brger king.

Jag såg idol(stället)
<3<3



Här vr alla sm kollade på när vi sjöng

jag har  tyvär ingen bild när vi sjöng.... för att jag sa attd e skullle ta kort med min kamera (med de tog kort med sin egna ;()

det var någon äggfläk på minros ew.......mn många säger att det betyder tu jippi <3

här åt i middag(det var efter att vi hde sjungit)

mmm...... kykling med salla ;)

vi fick också rosor och fika efter att vi hade sjungit <3

här är jag  ock min söta kompis VARTY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0