Gick till Barkarby med Tea och Tristian :)

HEj ehj alla läsare.
Igår slutade vi skolan någon stans vid 4.
Det var för att vi hade muskit(vi tränade in fär musikscenen)
det var både roligt och tråkigt hahah.
Efter det gick jag hem,Med då ringde Tea och sa om jag ville gå ut med de
-Ja :)
Sen gick vi runt i barkarby och hade skit kul(det var tänkt att jag skulle göra mina läxor igår....men )
aa vi gick runt i MIO sen till media marken och sen till........
Efter att vi var klara blev tristian och tea hungriga så Tristian gick hem och jag och tea gick till
IKEA för att hon skulle köpa KÖRVV :)
här får ni se några KNAZZ bilder på oss <3<3

3Dhahaah

OWWWWW JEEEEE

Tea och Tristian :)


HAHA TEA OCH JAG <333
(i MIO)

hahahhah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0