Gick till naturhistoriska museet med BÄSTA TJEJERNA <3

Hje hej alla läsare.
Idag hade jag skit kul.
Vi var i natur....museet.
Asso jag hade skitkul,på grund av Selma,Lisa och Embla.
De tre sötisarna.Vi hade typ en upgift först och sen skulle vi äta, och efter skullle vi gå runt ;)
vi hade med oss matsäck och dricka.
Jag Btalade 10 kr för ett skåp som, alla vi fyra fick plats i (våra saker)
i tog typ 100 bilderrrrrr BILDNÖRD !!
Här får ni se några söta bilder på söta tjejer love yooooooou <3


Här skulle vi ta tåget ;)

VÄLKOMMEN !

"HUNDRLAPPEN" var gjord av PÄRLOR kan ni tänka errrrr !!
 
hä kan man se lite bättre ;)

COOLA GÄNGET ahhah ;)

MITT ÖGA <3

-hmmmmm vad ska vi äta ???


I can't hear you!!

min tand hahahaha !!

MÅSTE KLÄMMA !!

FUTURE ahhah

hahaha

DE LYSER V SIG SJÄLV (STENARNA)

PIIIIPIIIII nu åker vii

 
"ROBILT ROBIT "

BYE BYE
hoppas att ni gillade ALLA SÖTA BILDER.
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0