Var hemma hos min kusin:)

Hej hej alla läsare.
Jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge. jag ber om ursäkt.
Jag var hemma hos min kusin asso hon har jätte söta barn man har lust att äta upp dom :)
Jag klämde på min lilla kusins kind det såg ut som 2 äpplen ahhahah.
Hon som är 9 ångader heter Krstina(Kiki)
Och hon som är 2 och liter mer heter Rimonda(Roro)
Rimonda jag har lärt henna att käftsmella folk så typ vem hon en ser så ger hon en käftsmell till de.
ahhahhahahaha det fis mycket att berätta men det var allt för detnnnnnnna gång
BYEBYE:)


Fett kulllllllllllllllllllliga <3<3<3<33<3<3


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

HAHA sjukt söta asså! ♥

2010-09-28 @ 17:59:03
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0