Skolfotografering <3

Hej hej alla läsare idag hade vi skolfotografering.Jag vaknade ganska tidigt för att fixa mig 
jag plattade håret
som tog ganska lång tid.Det var pirrigt att ta kort.
Det bästa var att jagh fick sitta bredvid min BÄSTIS <3
Vi blev fett glada.
Sen när vi var klara med allt fick vi gå på rast. Jag och min bästis gick först och 
sen vår musik lärare kom och sa
att vi har musik.Vi kom inte för ingen sa det till oss.Men vi fick inte det som skolk för det var deras fel.
Sen gick jag och mina kompisare ut och tog några kort :)

<3<3<33<3<3<3<3<<<<





SENARE:





BYE BYE <3


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

Tack för alla kommentarer sötnos! Älskardig! ♥ Haha fett skön due! iloveyou :)

2010-09-30 @ 23:06:53
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: palik

sötis betty fett gullig :)

2010-10-07 @ 14:12:56
Postat av: mathilda

Ohhh JÄVLAR vad långt, fint hår Sadia har och JÄVLAR vad fina ögon du har Betty :D

2010-10-12 @ 21:56:16
URL: http://millies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0