Min mamma fylde år

Hej hej alla läsare igår fyllde min mamma 33 år vi gjorde överasknings fest till henne vi hade gjort 10,11 maträtter 7,8 bakelser.
Det var därför jag inte har hunnit skriva på min blogg.
Vi sa till min mamma att ingen var hemma och sen när hon kom hem ........
Skrek i HAPPY BIRTHDAY och börjde sjunga
min mamma skulle nästa få hjärtatack hahahah......Hon blev så glad att hon fick glädje tårar
min söta lilla mamma:D
Jag och min kusin(Joy)Blåste upp alla balonger och hängde upp dom.
Eller jag blåste upp alla för hon var inte där när jag började
Hon fik jätte fina presenter
bland annat puma-skor,Äkta D&G klocka och present kort fråm M&Q.
+ jag glömde att säga min morbror hämtade 2 kg gadisssssssssssssss:P

min mamma heter nazig<3<3<3

Jag hade hämtat magdans-kläder frå syrien förra året
DEN ÄR ROSAAAAAAAAAAA
Det är därför jag älskar den
<3<3






roligaste festen i värdennnnnnnnnn
<3<3


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

GRATTIS JAO! ♥



Svar: Tack sötis hah ;) ? <3

2010-09-11 @ 19:40:13
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ssöött du va betty ;) <3<3

2010-09-11 @ 20:49:26
Postat av: Betty

tack sadia och anonym<3<3

2010-09-12 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0