Gick till centrum med mina bästisar

Hej hej alla läsare.
Först villle min Bästis gå till centrum och lämna några böcker som hon hade lånat från biblan.
Då frågade hon ifall jag ville förlja med.
Då fick jag det och jag frågade min bästis.
Så gick vi alla tre tillsamans.
Vi hade jätte kul vi gick runt i många affffärer.Sisssst men inte minst gick vi in i BR
hahahahah för skoj skullll.
Asso det fins en nalle eller ett lamm som jag älskarrrrrrrrrrrr <3<3<3<3
DEt kommmer reklam på den på TV och jag älskar den<3
skit söt.
Sen gick vi för att äta något men inte man...
Utan vi åt munkar,glass och marenger:)
gott..gott..........
När vi var inne i "Glitter" afffären så typ var vi där i 100000 år och prövade allt som fins i butiken
hahahah<3

Där är min fovorit nalllllllllle<3<3<3 han hetet timmy lamm<3

Där sa jag åt en tjej att ta koet på oss ahahahahh <3


HAHAAHAHAH jag skulle köpa kläder till min BEBIS
hahah
VILKEN LITEN BEBIS

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEJ HÄXAN FÅNGADE MIG
hahah skoja ängeln fångade mig
<3

mmmm....




BÄSTA DAGENNNNNNN<3


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

HAHHAHA fan vad skön asså! Jag ser ut som en handikkapp på alla kort, men ändå :( ♥

2010-09-22 @ 17:16:32
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0