Gick till barkaby med skolan på trädslöjds tid

Hej hej alla läsare.
När vi skulle ha trådslöjd så var vi skit trötta och orkade inte jobbbbbba.Då sa vi till våra trädslöjdalärare - kan vi gå på en promenad.
-ok ok vi går ut och kollar på olika träd sorter;)
Och sen gick vi mot barkaby.
Vi kollade runt i skogen och pratade om träd,blommor och löv.
Det är jag semst på så han frågade typ bara mig.
Alla andra som var med i min grupp var svenskar så vom visssste mer en mig hahahhaha.
Eftersom att vi redan var vid barkaby sa han att han kunde bjuda på en klubba var.
Jag fick en rosaoch gul klubba och det stod - you are cool.
Det stod olika på varje.Det stod I love you,i miss you, you are best och så vidare.......




Där ser ni :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0