Fiskar stinker

Hej hej alla läsare.
Idag om min kusin med typ 42 fiskar.Han hade fiskat med sin kompis.Det var skit många asso.
När jag gick ner för att tämta fiskarna så var dom i en påse.
Den som dom hade fiskat senast levde aha så påsen rörde sig och jag blev skit rädd och skrek AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En gång när jag fiskade med skolan så skule jag hålla i fisken för att dom skulle ta kort och fisken levde förtfaradne ,och jag råkade slänga ner den för att den rörde sig oc jag blev skit rädddd hahaha
 
EFTER ATT JAG GICK UPP MED PÅSEN I HANDEN:
Sen skulle min mormor typ göra rent fiskarna.
När hon skärde dom i mitten kom det ut som en ballong(vit)
Den kallas för .... jkag kommer inte ihåg men det var skit kolt det var som en riktig ballong.
Dom har den för att dom åt minstånde ska kunna flyta upp från marken
det är ungefär samma sak som att ha simdyna
juste den heter simblåsa(den där ballongen dom har)
och ser ut såhär

Jag ällSKAR ATT FISKA<3<3
Men jag hatar  fisk.
Det låter fett knstigt
men det är sant jag kanske gillar lax litegrannnn
här ska ni se dom döda fiskarna:


helva deras ögon var orange ocg halva vit
coolt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0