Vi var på friskis & svettis och hade spinning idag

Hej hej alla läsare.
Idag gick vi till friskis & svettis och provade på spinning.
Det var jätte kul och vi provade också olika steg och hur
man andvänder en sån och så vidare
För de som inte vat vad spinning är så kan jag försöka förklara

VAD ÄR SPINNING?

Jo spinning är som en cykel  som står still.
DU cyklar på den som om du cyklar på en vanlig cykel och samtidigt så
tränar du hela din krop :)


Vi Skulle ha med oss handu,vattenflaska,ombyte och inneskor.
Men jag hade glömt skor så jag fick inte vara med.
MEn jag satade så mycket så de sa ok då du får vara med
då blev jag och min Bästis skit glada
:*


hahaha <333


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

Aw, HAHAHAH kolla in mig, händichääääp! :3

2010-10-13 @ 16:10:00
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0