Gick till centrum med söta sadia<3

Hej hej alla läsare.
Idag gick jag till centrum med min bästa bästis i världen :)
Vi hade skit kul.
Först gick vi rumt i centrum,sen såg vi några som solde några hand produkter.
Endå om vi hade träffat de förut och hade sätt de så frågade vi vad de gjorde.
HAHA den fick vi täta allting :;)
Kul att luras ibland
:)
efteråt gik vi och åt i burger king :)
Jag köpte hot cheese,skit goddddddddddddd.
Men problemet var att ajg köpte den när vi var klara med att ätahihhiih.
Sadia kallar såsen för "rutten ost"
HON HATaR DEN :P
I LOVE IT <3

JUSTE,jag såg några mimi pigg öron.
Jag ska ju vara mimmi på ett kalas så jag tänkte de går jag bra att ha ,eller jag ska ju ha de hahah.
MEN DE_ 'ÄR GLITTRIGA OCH ROSA :(
jag ville ha de svarta .
Men vi får se om vi köper de


Kommentarer
Postat av: selma

hej bettsan ¨

jag hittade mimmi örorna när jag städade idag du kan låna dom

2010-11-28 @ 17:11:46
Postat av: Anonym

hej bettsan ¨

jag hittade mimmi örorna när jag städade idag du kan låna dom

2010-11-28 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0