Var på kalas

Hej hej alla läsare igår var jag på kalas det var gätte kul.
Vi åt så mycket så jag hatade atttt äta.
+ det var en chokladfontän där.
Det var alla möjliga frukter.
Jordgub,Annas,Banan,och Vindruvor både gröna och röda.
Det var mer men jag kommer inte ihåg:(
Är mina kläder fina?
Jag haddddddddddde dom hemmma men jag vissssssssssste inte
(Vad dum jag är)HAHA.
Önskade ni var där.
OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Jag glömde säga vad jag köpte för present.
Det är ..........
Ok du får helt änkelt gissa.
lycka till den som gissar rätt får en belöning.,
Men det är bara till dom som har blogggg.
OCH men får gissssssssssssi 100000000 gånger


 

Där är chokladfontänen och alla frukter<3



hiih<3

 


Kommentarer
Postat av: Saddi! (:

Heej Älskling. :)



Åh vad fina ni är, och du är skitsöt!

haha neej du är inte alls dum i huvudet. ♥



Omg vad gott, chokladfontäään mumms haha!

Jag älskar dendär kjolen, fett gullig.



Hmm....jag gissar att presenaten är ett smycke av något slag. :p



Pusss iloveyou ♥

2010-05-31 @ 20:28:34
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0