Var på brölllllop

Hej ehj alla läsare igår var jag på bröllop.
Jag kunde inte skriva nåtttt igår för att jag han inte först var jag i
stranden i stan och sen hade jag bröllop.
Det var gätte kul.
vi åt och drack hela kvällen enda tillllls kl 04:00
+ jag glömde säga vi dansade också.
Själv så älskar jag min klännnnnning .
Den ser inte så fin ut på bildeen men den är mycket finare i verklighetern.
Här får ni se hur jag såg ut.





Det var en chokladfontän där jag har gjort videoklippppp men ni ska få se den nån annan gång ok
mina söta läsare

 


Kommentarer
Postat av: linda

Jätte fin klänning Betty <3

2010-05-23 @ 21:45:51
URL: http://lindaasrb.blogg.se/
Postat av: Saddi♥

Naw vad söt du är! Im in love! ♥



Haha,du är ju alltid söt, ingen nyhet min älskling. ;)

Älskardig gröööövt, puss ♥

2010-05-24 @ 14:44:56
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: simona♥

NNEEEEJJJ!!!!! FANN VAD SÖT ÄR DET VÄRKLIGEN DU??

SVAR: SÅKLART <333333 /SIMONA XOXO PUSS PUSS<333

2010-06-06 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0