Simona blir tjok

Hej hej alla läsare idag på morgonen ringde jag simona men hon sov
så klart
sen ringde hon när kl va 11 typ
och sen gjorde jag 5 sjänig frukost till henne så klart den som kommer hem till mig 
gå hem och är tjok men iallafall  sen kollade vi på hannah montana the move
hon älskade den
och vi åt chips och drack läsk
sen gick vi hem till min mormor och år igen
assso betty jag dog idag du matade mig som att jag aldrig har sätt mat/simona:)
vi ska till ica nu hej då

vad söt simona blev:)


Kommentarer
Postat av: Saddi♥

haha, skitsöta! ♥



ily both

2010-05-08 @ 19:22:39
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: simona♥

EEUUU.... SKITT FUUUL JAG BLEV, men vad finnna ögon jag fick, såklart du med Betty hayati!! åååå du är så jävla söööött....!!;)♥♥

2010-05-15 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0