Var med Linda i tandläkaren

Hej hej alla läsare jag har saknat er .
Idag var jag med Linda och hon har tandstälning
och hon skulle laga den för dan hadde ytp gott sönde.
Sen gick vi typ 1 timme tidigare
och tandläkaren sa - ni har kommit för tidigt ni får vänta i 1 TIMME
-NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ JAG ORKAR INTE LINDA VÄRFÖR FÖLJDE JAG ME.
 Jag lovar det tog en timme och typ fem min.
sen gick vi hem till henne och lekte vi åt korv med patatismos
men jag harar det så jag åt Bara korv.
:(
Men det var gott.
efter det ville vi gå ut '
sen sa jag -
Linda kan vi inte gå till saddia och gunnnnnnnnnnnnnnnnnga med henne i den stora gunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngan?
LINDA: ja det kan vi.
Sen lekte vi och hadde kul
och min mamma ringde och sa att vi skulle gå hem till min mormor.
Nu är jag där och vi packar för hon ska flytta till snapphanevägen 24
jag bor på snapphanevägen 26
så vi kommer vara grannnnnnnnnnnnnar.
Hiiiii kul för mig va




HÄR VÄNTADE VI TILLS VI VAR FRAMME
FÖR ATT DET ÄR 14 VÅNINGAR OCH DET VAR I 14 VÅNINGEN TANDLÄKAREN LÅG
SÅ VI VÄNTADE ETT TAG INNAN BI KOM DET


Kommentarer
Postat av: Linda

haha kolla på den där bilden på mig när jag gör nån luft grej med munnen hahah men vi kom inte förtidigt det var läkaren som hade glömt att vi hade bokat tid därför fick vi vänta sen kom det en annan för hon visste att jag hade tid hahah weird elelr hur ? :)

2010-03-30 @ 15:49:26
URL: http://lindaasrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0