SKULLE TILL TANDLÄKAREN MED SELMA OCH LINDA

Jag var i skolan och sen sa selma min kompis så här:ska vi ha vi loppis jag du och linda l
linda är min kompis.
Hon hadde tandläkare så vi var tvungna att följa me .Sen gick vi till centrum och vi promenerade ENDA dit
det tog skit lånngt tid
men i alla fal var vi framme och sen
sa selma sitt person nummer och hon som jobbar där sa
:Ni har ingen tid idag det är nästa vecka ni har kommit fel dag
men kom tillbaka nästa vecka det  är då ni har tid:)
Vi ba OMG vi har gott hela vägen och missat lite tid från loppisen


vi bygggggde ochså lego   medans vi väntade som små barn

hihihi


vems lego figur ar snyggggggggggggast ?
skulle ni göra bättre ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0