Ska gå och handla snart

Hej hej alla läsare
jag ska snart till LIDL
,willys
och Ö&B
det kommer bli kul för jag kommer handla masso av godis och sont
det bästa är att jag kommer handla nutellllllllllllllla
det är fett gott
om du inte vet vad det är så kan jag förklara det är som choklad fasst man lägger det
på mackor
dt är jätte gott
och jag ska först till biblan
det är inte bestämt jag bara tror det
jag ska kanske dit men min kompis gabrieeeeellllllla
ok pusssss pusss
Bettyin peac

jag ska inte bråka med non to och ska förlåta alla
jag är en snäll meniska fromene idag


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har alltid varit en fin människa och kommer alltid att vara det .

Ha så kul när du ska handla Bezziiie.

Bra att vi blev sams igen :).

Hejdå puss och kram från din kompis Liiindaaa ;)

2010-03-20 @ 12:16:38
URL: http://lindaasrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0