MORMOR,MOSTER OCH MORBROR FLYTTAR

Hej hej alla läsare:) nu är jag hos min mormor och jag packar för dom ska flytta:) dom ska bo i snapppphanevägen 24 och jag bor i snaapphanebägen 26
:)vi kommer vara grannar
dom har typ flyttttat 5 gånger på 1,5 år :(
så nu har dom fotttttt ett hus och dom ska inte flytta mer
jag är skit glad :D
jag är mer glad en dom:D
det är fett tråkit att packa jag har varit här typ i 4 timmar och det är inte slut en jag är död av att bära och sånt :)dom här korten som ni ser är en kvart av det vi har gjort men jag
orkar inte ta kort på alla hihi:)


hii :)
:D
:O


Kommentarer
Postat av: Saddi♥

Hej bet <33



Nee, det är du som är söt, i miss you too baby <33

Du är såklart också alltid det ;)



hahaha, goot :D



I love you bejb, byebye godnatt <33

2010-03-29 @ 23:36:44
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: Saddieeeee ♥

Haha vad stark du är beib :o ♥

2010-03-30 @ 20:16:16
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0