Min dag

Hej hej alla läsare jag var i centrum med gabriella min vänn
iv köpte godis och sont och åt sen gick vitill tekniska magasinet och där fans det en gris som man kunde trycka på och ögonen typ sprektes och vi målade våra händer med smink i lindex sen gick vi  hem till min mormor och frågade om gabrieeelllla  fick
följa me och då fick hon det sen åkte vi till stan med min mamma moster och 2 kusiner
vi kollade på kläder och anda saker
sen ville  alla vuxna sitta i en resturang
men vi ville gå till mcdonalds
då sa mamma ja bjuder alla
vi ba tack mamma (assså jag sa det)
och vi åt
sen åt vi glasssssssss
ochså
efter var jag toanödog och det kostade 5 kr jag sa till non som jobbar där kan du öpna dörren jag kommer
kissa på mkin
och jag har inge pengar han ba jag öpnar nu
fast jag hadde pengar
iihih
sen blev jag inlåst
jag skrek och skrek sen öpnade dom dörrrren åt mig och jag ba TACK
sen ville vi ha nåra balonger och i tömde all luft och hälde vatten i den
och lekte och lekte
efter när vi skulle hem så ville jag och min kompis kasta den till varanddra och vi gjorde jag kastade den hårt och
den speack på gabo
hhihihi
jag sa föråt



de första ögat var bettys och den andra var gabriellllllllas
vems är finast?



jag blev kär kär och kär i dom här skorna är dom svarta fina elller färjade
jag gillade den första
medt
asssså jag är kär i dom



min moster är hon som har blont hår och min kusin rebecca ä den andra
båda är så gulllllllliga<3


kolla min fina diamant som jag har tjuvat från......
jag skojjjjjjjjjjja hahha
vist är den fin?

det här är en stuts bollll som är gjord avvvvvvv gummi
hiih cooooooooooooooooolt va?

det här är sudddddddddddddddddddd fettt söta vist?

coooooooooooooooool  pen hålllade va?







Kommentarer
Postat av: Saddieeeee ♥

hihi, vad gullliga ni är! ♥



hade ni kul baby? I miss you älskl.

Seees! ♥



<33

2010-03-21 @ 10:23:38
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0