Gjorde illllllllllla mig

Hej hej alla läsare
jag gjorde illa mitttttt finger igår ocg det kändes som att  jag bröt den
och jag gick till systerfia
i vår skola hon lä som tejp och non sorts bandash
och jag hadde gätte ont det var så här
att jag var må idrot och skulle spela basket och jag stutsade bollen och sen stanade jag handen och så stutase
bollen på min hand och mitttttttt lilllllllllllllllfinger hoppade bakot assssssssssssssssssssssså den böjde sig bakot
ni får se hur det såg ut idag


det är lite blod på den för att min kompis puttade min hand i mitt tandkött och jag börjadee blöda:(
men hon sa förlåt
och det är därför bandashgrejen är lite smusig


Kommentarer
Postat av: Linda

Ajj gumman stackars dig , det var inte menningen det där med puttnngen.

Ha det suuuuppppper duper kul nu hoppas fingret går över fort .

2010-03-23 @ 19:54:18
URL: http://lindaasrb.blogg.se/
Postat av: Saddieeeee ♥

Aaaj, stackars dig gumman :/ <333

2010-03-24 @ 17:42:48
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0