Det var kul i tekniska musiumet

Hej hej alla läsare idag var vi i tekniska musiumet det var jätte kul.
Vi fick gå runt och kolla det var spenande endå om jag haddddddddde varit där 10000000 mjoner gånger.
SEn år vi jag hande mackor och min kompis också och vi delade på allt vi hade :)
Sen gick vi för att se en film.
Jag vet vilken ni tänker på¨när jag säger _Vi sår gen finlm
Den är inte det med en jätte stor skärm utan den här rör sig stolarna och man får typ sparkar i rigen.
Jag fick typ nnåra hänger jag skrek som attttt jag dog:)
och det var en sak vi mitten av stolen och det blåste luft,
Stolarna rörde sig som fan,Men det roligaste var att jag köpte en humör ring.
OM jag är romantisk så visar den blå om jag är lila så är jag rolig om jag är oransh är jag aktiv och så vidare .
och det är :) :( :0 :=)  på den
Men jag hade ialla falllllll jätttttte trevligt.




inte så tydliga bilder men man fick inmte ta kort men jag gjorde det endå :)


Kommentarer
Postat av: Saddi ♥

Hehe, sweeeetiga bilder asså! :D ♥



FETTT kul det var att se filmen,

men det är klart när mna är tillsammans med Betty ♥

2010-06-10 @ 17:11:09
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0