Är i biblan

Hadddde lånat 1 film.
Den heter I TAKET LYSER SJÄNORNA
Skit bra det är bästa filmen i hela värde (ok jag överdriver )
men nu har jag lämnat den och jag var i klubben idag och vi cyklade till översjön ocjh åt krabbilurer
Det är non slags deg som man grillar och äter med socker .
Det är super gott och om ni vill ha receptet så kan jag göra ett inläg om det :)
 eller ni får recepter nu 
 
Krabbelurer
1 ägg
3/4 dl socker
3/4 dl mjölk
2½ dl mjöl
1 tsk bakpulver
1 tsk vaniljsocker


 såhär ser dom ut



Kommentarer
Postat av: Saddi ♥

yuum! Antar att jag ska "baka" någongång då. :)



Det var kul att möta dig ;) See ya love you x ♥

2010-06-17 @ 16:37:31
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0