lurar linda


LINDA:Vad gör du 
BETTY:Linda jag ska flyttta
LINDA:OMG jag kommer sakna dig som FAN
LINDA:Men värför ska du det ens
BETTY:för min pappa ska jobba där
LINDA:Men kan han inte åka buss eller bil
BETTY:NEJ
LINDA:Jag ska berätta till hela skolan att min älskade betty ska flytta
LINDA:Du får inte flytta
BETTY:Jag måste gumman
LINDA:kommer jag träffa dig eller
BETTY:janejjjjjjjooooooooossa kaske
BETTY:jo jag skojja vi kommer träffa varandra så klart
LINDA:förväl betty
BETTY:LINDA DU BLEV LURAD FÖR 50 GONEN
BETTY:hahahhhahahahaha
BETTY:Alla läsade va tycker ni
BETTY:visst ä jag bra på att lura
LINDA:OMG Betty du lurade mig igennnn


Kommentarer
Postat av: melissa <3

hahahahaha omg va skööön du ee betty <333

2010-02-09 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0