Jag bakade kladd kaka

Hejhej alla läsare det var ingen som gav mig nåra exempel
så jag sick kommmma på stjälv

men tilll sist blev deet kladd kaka
den blev super duper muper god
jag ville lägga dom i muffins formar men jag hadde inga så
kom jag på att lägga dom i 
knäck formar
men det blev FÖR jobigt så jag gjorde bara 4 
knäck formade och allt som
var kvar hälde jag i en kakform och små knäck formarna la ja på en sida var
ni kan få receptet



100 g smör
2 1/2 dl strösocke
2 ägg
1 1/2 dl vetemjöl
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker


JAG LA TILL LITE BAKPULVER
FÖR ATT DEN SKULLE BLI TJOK

lägg ugnen på 175 grader
blanda smöret först av allt
sen lägger du i sockeret och ägget
du blandar i 3-4 min
sen lägger du allt som är kvar
dom ska vara i ugnen i ungefär 20 min
sen ströar du på lite strösocker










servera med 
vaniljglass eller grädde och non frukt om du vill


smaklig måltid


Kommentarer
Postat av: Luffi

jo tack vi hade riktigt kul igår! kommer bilder sen!! hehe...



hur hade du det igår? och gud vad den kakan ser riktig god ut! blir riktigt sugen på den!

2010-02-28 @ 12:15:49
URL: http://www.luffi.se
Postat av: CLIP

åh, vad gott!!

2010-03-02 @ 20:38:49
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0