Teas fessssst <3

Hej hej alla läsare
Idag gick jag till teas kalas/fesssst
Vi hade skit kul.vi körde chokadleken och andra lekar,vi dansade väldigt mycket också
<3
Jag hade ju fått temat:disney.
Så jag valde att vara mimmi pigg :)
först ittade jag inga kläder men sen årdnade allt sig.
klänningen lånade jag från in kusin och öronen från min kompis <3
-Ett stort tack till Selma och Jenna.
värsta saken hände
gissa vad??
jag glömde presenten hemma

men jag ska ge hennnnnne den på mondag hahahahh
Vi gick till festen och det tog  40 minuter asso vi blev skit trööööööötta
OMg när jag kom hem så var det så jävla sjönt att ta ett varmt bad <3<3<33<3
här kommer några bilder från festen









Kommentarer
Postat av: kheal

vad söt du va simona var jätte gullig men vem var hon????????????? alla var jätte söta

2010-12-04 @ 14:42:00
Postat av: Simona<33

Tack kheal, jag var en nörd hehe ;) <33

2010-12-08 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0