SKA ÅKA TILLLLLLLL SYRIEN

Hej hej alla läsare.
Vi har inte riktigt bestämt när,men vi ska åka ill syrien över jullovet.
Det kommmmmmer bli ski kullll.
För de som undrar så vill jag säga att jag kommer från syrie och är armen <3 <3
Men i alla fal.
JAg kommer träffa alla mina kusiner,släktingar,när och kära.
Biljettttena är SKI DYRA.
Det är ju för att det är jul.
Jag kommer inte kunna blogga som mycket tyvär.
MEnnär jag vet säkert vilken datum vi åker säger jag till mina söta läsare.
JAg har inte varit i syrien i typ 1,5 år.
Förut brukade jag gå varje år men inte detför åtet(SOMMAR)
här får ni senågra bildder från syrien för 1,5 år:)
(DET VAR SOMMAR)



det är jag hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack! :)

2010-12-21 @ 12:00:09
URL: http://sssummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0