Gick till centrum med Miranda och Khela

Hej hej alla läsare.
Idag efter skolan gick jag till cntrum men mina söta vänner.
Vi hade skitkul,Men kheal var inte med oss så länge för hon skulle hem :)
Efter att hon gik hem såg gck jag och Miranda runt och letade efter presenter.
Vi hitttade inget braaaaaaaaaaaa.Men hon köpte en patfym till sin kompis och ett prestentkort.
Jussssssste vi gick och köpte MUNKAR!!!!!
LOVE ITTTTTTTTTT
Vi hade inget att göra så vi gik in i ett lite ställe (för barn)
Man kunde pysla där oc typ göra julkort.
Det var lite skämmmmmit att sitta där hahahahah sen när vi gjorde julkorten gav vi de till några små som satt där:)
här bjuder jag på några bilder (tyvär var inte kheal med här :()

söta Miranda <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0