FAVORTI JULKLAPPP <3

Héj hej alla läsare.
Som alla vet så får man ju julklappar den 24 dec(De flesta)
Jag tycker att et är roligast med jul hahah.
Det här året fick jag jätte många fina kläder och mycker pängar jag tackar jätte mycket.
Men bästa presenter var ........
MIN ROSA/SVARTA ADIDAS VÄSKAAAAAAAAAAAAAAAAA
OMG den var så finnn jag blev helt dum när jag såg den.
Jag har viljat ha en son men ingen har vetar att jag vill ha en så jag blev förvångad när jag fick den att de visste att jag ville ha en sån.
pluss att den är ROSA OCH SVART.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg blogg <3



Kika gärna in <3

2010-12-25 @ 18:38:18
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0