EN HEL DAG FÖR EN RESA

Hej ehj alla läsare.
Ni vill inte veta vad som hände med min när jag skulle kooma fram till syrien.
asso vi skulle åka till syrien först sen var det för mycket dimma i syrien så flyget kunde inte landa.
Efter det fick vi vänta i 2,3 timmar tills vi fick veta att flyget kan landa i syrien.när vi åkte till syrien och var åvanpå flygplatsen så sa de att ni inte kan landa. sen åkte vi tillbaka och fick vänta på ett tåg som kom om 6 timmar och det tog 6 timmar att komma fram.
SAMMALAGT SÅ RESTE VI I 26 timmar :( inte kuylNu är jag i en resutang och äter kycklingsallad


hahahahhahhh(skoj)

ses


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser gott ut ;)

2011-01-02 @ 15:47:28
URL: http://linnearapp.blogg.se/
Postat av: Reboka

jag saknar dig! hoppas du hr det kul där borta!

puss på dig bästa betty!!

2011-01-04 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0