Vi hade nån slags fest i skolan:)som vi har varje år

hej hej alla läsare.
Vi hade nån fest som man kunnde gå runt till olika stationer och pröva på olika sakker
Det fan fiskedam,starkeadolf,pingis,chokladhjulet,tricket,kast,nåncykelgrejsåpbubblorrr och ansiktsmålning
Jag och mina kompisare valde chokladhjulet ,fiskedam och tricket först för att man fick godis och choklad hahhaha
men vi hade skittttt kul för 2 år sen i TBH(tallbohav vår skola)delade dom ut popcorn också men inte dom två
sista åren :(
när man möter starkaadolf ska man möta någon stark och köra armbrytning mot han/hon
Men jag van på 1 sekund asso han/hon borde hetea babyadolfffffffffff
hahah
<3
vi skulle måla oss och jag sa till ala mina kompisar vi målar oss till katter
då hörde jag ljudet av:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
då målade alla vi oss till kater

haha söta va?
jag hade fått en klubba från fiskedammmmmmmmmmmmen
den var grön jag älskar gröna klubbbor<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0