Körde några tävlingar i klubben/fritids

Hej hej alla läsare idag hade vi studiedag och fetersom att jag går på klubben/friitds
så var jag där.
Vio gjorde lite olika saker dansade afrikansk dans i idrotshallen
men den afrikans lärare.
Vi kollade på film och körde tävlingar
en av tävlingarna va att man skulle få upp äpplet fårn vattnet utan hjälp av händerna.
Det var både roligt och jobbigt sör man blev helt blöt och jag var första personen i den där hinken så äpplet var helt rund
och jag ar tur att jag inte var sist för då får man ett älkigt vatte som
alla har spottat i

jag var helt blöt där och jag ser skit konstiog uttttttt
hhahah

hahahah är e några som också var me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0