Edona ska få min katt

Hej hej alla läsare min katt är inte helt solt men min kompis ska testa om hennes mamma tål min kattras.Hennes mamma är älärgisk mot katter men hon vet inte vilken ras.
Men mo hon är det ska jag få tillbaka sandyyyyyy.
Jag kommer sakna dig sandy.
Men det är inte helt säkert att dom tar henne.
Minkompis heter edona och hon är katttttt ÄLSKAREEEE
assso hon kan dör för en katts skull
hon ska få sandy gratis av mig med sin kattsand kattmat och kattbur
:)



HEJ DÅ SANDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

VI HADE SÅ ROLIGT IHOP JAG MINS FÖRSTA DAGEN NÄR JAG SKULLE HÄMTA DIG SEN HOPPADE DU I I BUSSKARNA OCH JAG FICK LETA I 2 TIMMAR :)
 


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

Awwww :D ♥

2010-08-16 @ 13:17:57
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: edona

naaww babyy du e så söööt ...

den delen om katt älskaree är 100000000% sant!!!♥

love yaa♥

2010-08-17 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0