Årdnade ett kalas

hej hej alla läsare idag var jag hos min mammas kompis barn.
hon fylde år och jag årdnade hela festen
jag gick dit kl 9 och kom hem kl 15
det var både jobbigt och roligt
jag blåste upp 60 balonger
och designade väggarna  stolarna och borden
det roligastevar att jag från ingnstans fick en hel tårta på mitt ansikte
asso jag öpnade ögonen och såg en flygande tårta komma till mitt ansikte
hahahha
hon som fylde år hade en kläning man trodde att hon gifte sig och hon fick en barnvang,bebis och damsugare
jag ba awwwww det är bara killen som fattas.
och jag glömmer inte hon blev sminkat så mycket att min mamma brukarv inte ens sminka sig så
hahahahah



asso det där är inte mina tofffffflor hhahah elllller skor jag hade bara lånat dom




så åg jag ut när jag hade fått tårta på min ansikteeee
hahaha






här här var jag fortfarande hemma



Kommentarer
Postat av: Diana

HahaXD betty

va det kul har alltid drömt om att få en tårta i ansiktet;)

2010-08-29 @ 11:40:05
Postat av: Betty

ja det var jatte kul

hoppas du får det nån gång

om du har drömt om det

hahahaXD

2010-08-29 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0