var på bio men en kompis

hej hej jag vet jag har inte skrivit på jätte längem
men from och med nu kommer det att vara som vanligt
då börjar jag med atttttt säga


hej hej alla läsare
idag var jag på bio med en kompis som heter linda vi kollade på alice i underlandet

den var jätte bra
vi köpte godis,chips,saft och popcorna vi skulle lägga kryddor på popcornen eller jag skulle det och jag råkade tappa jätte mycket popcorn
och jag la för mycket av krydorrrrrrrrrrrrrrrna
sen när jag kom till linda min kompis sa hon
har du lagt nån krydda eller
jag började tanka eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
och vi hade jätte kul
sen var vi i centrum lite grnn
och sen gick vi hem



ihhih mums


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaaa vi hade så roooligt....

Det måste vi göra om :))))

_Bra att jag vann biobiljetter:)

I love you vad söt du var på biiiilllddeeeeennn.

Hahahah ååh vi hade skit kul den dagen :))

2010-04-21 @ 20:35:34
URL: http://lindaasrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0