Glad påskaaaaa

Hej hej idag var jag i kyrkan och sen
fick vi godis där .
Efter det gick jag hem och hadddddde trevligt med mina kusiner.
Så ringde non i telefonen och se - får jag prata med betty
JAG- ´Det är betty.
Det var saddddia min bästa bästa vän
hon frågade om vi kunde vara tillsamans
jag sa ok
och lämnade alla mina kusiner för hennes skull
jag lärde henne hur man leker ägg leken
hon tyckte att det var hul
om alllla undrar hur den går till
så kan dom komentera och fråga så kan jag göra ett inläg om det
sen var jag och min bästis tillsamans och hade kul
gladdddddddddddddddddddddddddddddddd påssssssssssssssssssssssssk
GLAD PÅSK

Min ena kusin

min andra kusin

här lär jag saddddddddddddddddddddddddddddddddddddia min bästis hur man leker
ägg leken
ok jag kan bara förklara nu hur man gör man slår ägggen mot varandra och om min äggg går sönder på båda
sidorna så fölorar jag om den inte då vinner jag
inte så svårt va


hihihih
sen äter man upp den  
men så ni vet jag hatar ägggggggggggg
'jag äter vad som helst istället så sadddddddia fick äta upp min istället
iihhi


Kommentarer
Postat av: Sadia (:

Haha, babe, älskar dig grooovt. <3



Jag var feet ful på den första bilden , men visst hade vi kul?



Love you!

Sandy Bell var jäättee sweet :D



Puuss ilyy<33

2010-04-04 @ 22:08:37
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: Diana

fett rollig lek

betty nu komenterar jag nöjd nu!!!!!

2010-04-07 @ 10:43:20
URL: http://donis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0