Fortfarande fredag

Hej hej alla läsare igår var jag i belgiens huvestad
den heter brysssssel
eller jag bor där men igår va jag in stan
det är skit fint  det fins resturanger överallt
men jag så 2 godis tårtor asso jag blev kär i dom dom ser jätte goda ut det är bara godis på dom  och dom är jätte stor
kolla vad goda dom serutttttt på bilden

sen åt jag våfffffffffffffflor jag ville ha en vanlig våffffffffla (ni vet sonna små man äter hemma)
men jag fick värste slotttttttttttten det var  nutella grädde och jordgubbar på den mmmmmmmmmmmmm
men det är iungebn glass så ni vet




hiihihihihi<3


Kommentarer
Postat av: linda

ååhhh... vad söööt du är :)

Vad roligt du har i bryssel :)

Du passa jätte bra med lockigt och utsläppt hååååårrrr.

Jag saknar dig jätte mycket :'(

2010-04-25 @ 16:10:48
URL: http://lindaasrb.blogg.se/
Postat av: Saddieeeee ♥

Åh vad söt!



Har du solat de senaste dagarna? Och badat baby? ♥

Du vet inte hur helvettes mycket jag saknar dig, känns som att jag döööör snart, eller nej, det gör jag ju :o

Asså, du är fööör söt, utan dig rann lördagen och söndagen förbi på sekunder :'(



Saknar dig babe, pusssss i love you ♥

2010-04-25 @ 19:20:41
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du <3 :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg <3 :

Vad har du på hjärtat <3:

Trackback
RSS 2.0